Prezesa tut. Sądu w sprawie podziału Wydziału I Cywilnego
Witamy na stronach Biuletynu Informacji Publicznej
Sąd Rejonowy dla Krakowa - Podgórza w Krakowie
ul. Przy Rondzie 7, 31 - 547 Kraków
NIP: 676-10-43-411
REGON: 000683660
Centrala: 12 619 50 00
DOJAZD DO SĄDU - KLIKNIJ
Godziny urzędowania: poniedziałek od 8:00 do 18:00
wtorek-piątek od 8:00 do 15:00
DZIENNIK PODAWCZY - POK. K-017 (poziom -1)
kontakt@krakow-podgorze.sr.gov.pl
Dziennik podawczy dla Wydziałów:
I Cywilnego, II Karnego, III Rodzinnego i Nieletnich, IV Ksiąg Wieczystych, XI Karnego oraz XII Cywilnego
godziny urzędowania: poniedziałek od 8.00 do 18.00
wtorek-piątek od 8.00 do 15.00
Informacje w zakresie rozpoznanych spraw:
tel. 12 619-59-99
CZYTELNIA AKT - POK. K-08 (poziom -1)
Czytelnia akt dla następujących wydziałów: Wydział I Cywilny, Wydział II Karny, Wydział III Rodzinny i Nieletnich, Wydział XI Karny, Wydział XII Cywilny.
W związku z powyższym informujemy, że wyżej wymienione sekretariaty nie udzielają już informacji i nie udostępniają akt do wglądu.
Akta można przeglądać wyłącznie w czytelni - pokój K-08, pawilon K (niski parter, poziom -1), od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00, po wcześniejszej telefonicznej rezerwacji przez sekretariaty:
- Wydział I Cywilny Tel.: 12 619 54 21
- Wydział II Karny Tel.: 12 619 54 41
- Wydział III Rodzinny Tel.: 12 619 54 60
- Wydział XI Karny Tel.: 12 619 62 62
- Wydział XII Cywilny Tel: 12 619 54 23
Regulamin Czytelni Akt dostępny tutaj - KLIKNIJ
PRZEGLĄDANIE KSIĄG WIECZYSTYCH ONLINE: ekw.ms.gov.pl
ELEKTRONICZNE POSTĘPOWANIE UPOMINAWCZE: e-sad.gov.pl
Zasady publikacji informacji w BIP regulują:
- Ustawa o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. Nr 112 poz. 1198),
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (zmiana rozporządzenia z dnia 17 maja 2002 r. (Dz. U. Nr 67 poz. 619)),
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 11 października 2005 r. w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.